De afleveringen van Goede Tijden Slechte Tijden (GTST), die vorig jaar in Suriname werden opgenomen, zijn vanaf deze week te zien op RTL4. De opnames werden gemaakt van 29 oktober tot 05 november in Paramaribo, het Berg en Dal-resort en Awarradam. Het gaat om een verhaallijn van 3 weken (15 afleveringen) die zich afspeelt in Suriname. Deze afleveringen zijn vanaf vrijdag 7 januari 2011 te zien op RTL 4.

Tot haar grote verrassing weten Nina en Maxime van niets en daarom zegt Lorena dat zij op vakantie is. Maxime en Nina krijgen argwaan en zijn geïrriteerd wanneer Lorena hen tot in de jungle achtervolgt. Ze vragen om uitleg. Uiteindelijk doet Lorena haar verhaal en smeekt Nina en Maxime om niets te zeggen, vooral niet tegen Jack. Samen genieten ze van al het moois dat het Zuid Amerikaanse land heeft te bieden, maar dat duurt niet lang…
Uitzending: dagelijks, vanaf vrijdag 7 januari, tussen 20.00 uur en 20.30 uur bij RTL 4.





Ze moesten min. Martin Misiedjan hebben gebeld, dan kon hij persoonlijk (Lorena) hebben aangehouden, verhoord en vervolgens hebben uitgeleverd aan (Jack van Houten) in Nederland.
Rapporteer een reactie
Wat moeten deze mensen weer in onze land.
De koloniale tijden zijn geen goede tijden.
Koloniale tijden slechte tijden.
Deze mensen hebben ons in dit land gezet.
Slavedrijvers.
Rapporteer een reactie
NDP forever…je bent niet lekker
In alles zie je kolonialisme
Deze mensen komen geld brengen en doen aan gratis promotie voor die toeristische industrie die we zo graag willen opzetten…weet je nog.
Is ook een beetje tegenreclame na die neergeknalde toerist..I sabi toch.
Rapporteer een reactie
Er wonen en werken honderd-duizenden Surinamers in Nederland. Een ieder in Sur. heeft een familielid of een vriend in Ned. wonen. Dat is zeker. Als de huidige regering onaangename dingen over Nederland zegt, dan wordt dat bedoeld Politiek Den Haag, en niet het Nederlandse volk als geheel. Zoals bekend wordt DDB door Nederland (Politiek Den Haag) afgeschilderd als een crimineel. Ondanks dit feit, worden er toch opnames in Sur. gemaakt voor een populaire soap-serie GTST. Dit is te waarderen. Sur. wordt hierdoor engiszins gepromoot. Het is zeker niet zo, dat alle Nederlanders niet van Sur. houden. Hopen maar dat de crew een aangenaam verblijf in Suriname moge hebben…
Rapporteer een reactie
@Nummer 1
Deze is goed, ik lach me kapot man
Rapporteer een reactie
@2 NDP FOREVER
Ach gut, wat zijn we weer zielig, behoorlijk hypocriet, als je het mij vraagt!
Ga jij je maar diep schamen, maar of je dat kunt, betwijfel ik.
Kijk, het feit dat jij duidelijk mislukt bent in de maatschappij,
komt louter en alleen maar door je eigen geestelijke beperkingen en door niemand anders.
Geef dus je ouders maar de schuld, dat je geboren bent!
Wees blij/trots dat jij wel in Suriname bent en/of bent geboren!
Rot anders gewoon op naar je roots van je voorouders, en zie hoe ze daar moeten leven!
Dan heb jij het helemaal zo slecht nog niet.
Zwart-wit gezien…
In feite ben je er alleen maar flink op vooruit gegaan!
En daar is het bij jullie soort “koloniaalverleden-syndroom” patiënten altijd al om te doen geweest, zielig doen, maar ondertussen wel blijven zitten, anders was je toch al lang teruggegaan naar je roots, of niet?
JoJo.
Rapporteer een reactie
Wat moeten deze mensen weer in onze land.
De koloniale tijden zijn geen goede tijden.
Koloniale tijden slechte tijden.
Deze mensen hebben ons in dit land gezet.
Slavedrijvers.
NDP FOREVER
get a live wat hebben de nederlanders anno 2011 met de dingen van vroeger te maken, klinkt net zo dom als dat ik geboren 1963 de duitsers om mijn fiets ga vragen
Rapporteer een reactie
(NDP FOREVER) Heb je soms een achterlijke trauma overgehouden? De Marrons zullen niet zo reageren op bovengenoemd artikel met DEZE MENSEN HEBBEN ONS IN DIT LAND GEZET. Ik zou je nu verwijzen om je met spoed te gaan vestigen in b.v. Ivoorkust, Oeganda, Congo en natuurlijk Ghana en Gambia. Zelfs onze Afro-American in de USA.,Caricom en Gr.-Brit. hebben niet zo’n achterlijke trauma. Ze houden zich wel steeds bezig met het herschrijven van de geschiedenis als nakomeling. Want geschiedvervalsing heeft altijd plaatsgevonden. Maar ik ben bijzonder blij met het bezoek van deze gasten aan Suriname. Een stuk promotie i.h.k.v. TOERISME.
Rapporteer een reactie
NDP FOREVER maakt ons op het forum hier duidelijk wat het I.Q. van de doorsnee ndp-er is.
Rapporteer een reactie