Woning Piareweg bijna in vlammen opgegaan na aansteken matras

7
Woning Piareweg bijna in vlammen opgegaan na aansteken matras

Vrijdagmorgen rond 11.30u brak er brand uit in een woning aan de Piareweg in Suriname.

Volgens de politie en de Surinaamse brandweer is gebleken dat de eigenaar van het pand bezig was een oud matras in brand te steken in een ruimte aan de achterzijde van de woning. De ruimte is afgesloten met steen en dievenijzer. Het matras vatte vlam.

In de ruimte waren de eigenaar en een nichtje, dat een lichamelijke beperking heeft, aanwezig. Deze moesten door het vuur gaan om de ruimte te verlaten, waardoor zij brandwonden opliepen.

Het vuur ontwikkelde zich snel, maar gelukkig is de durotank gebarst door de hitte, waardoor de vlammen werden gedoofd.

De politie van Latour en de brandweer van Toekomstweg waren ter plaatse.

7 REACTIES

  1. Zo iemand moet je bij de schouders pakken, hem goed door elkaar schudden en in zijn oor gillen: Joe dong, Joe Dong, Joe dong moro wang dong boerikie.
    gemodereerd

  2. De eigenaar heeft blijkbaar een geestelijke beperking; alleen een gek steekt in een afgesloten ruimte een matras in brand en staat daarbij bovendien op een plaats waardoor het voor hem en zijn lichamelijk beperkte nichtje alleen mogelijk is naar buiten te gaan als ze door het vuur lopen. Als deze man niet gek is, is de helft van de patienten van LPI dat ook niet.
    gemodereerd

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.