Woning afgebrand nadat bewoner pot op vuur laat en gaat zwemmen

8
woning afgebrand wanhatti

Een woning te Wanhatti in Marowijne is maandag in vlammen opgegaan. Twee mannen woonden in het huis. Een van hen was thuis, maar de ander niet. Hij was bezig te koken. De man liet de pot en ging om te zwemmen. In die tussen tijd stond het huis in brand.

De brandweer kreeg maandagmiddag de melding van de brand en rukte meteen uit. Toen zij ter plekke aankwam, was het huis reeds afgebrand. Niemand raakte gewond bij deze brand.

De woning met inboedel is compleet verwoest door de brand. De woning was niet aangesloten op het elektriciteitsnet in Suriname en was ook niet verzekerd. Deze had een oppervlakte van 5 bij 6 vierkante meter. 

- Advertentie -

8 REACTIES

  1. Een van de 18000 sociale woningen door Bouterse gebouwd%
    gemodereerd

  2. Voortaan buiten op kro-faja koken. Voordeel, het gaat vanzelf uit (niet teveel kro-faja gebruiken natuurlijk) en veroorzaakt geen brand.


    Maak melding

  3. Alweer in district Marowijne.
    De Natuur biedt gratis Materiaal om voor een onderdak.
    Gelukkig zijn ze niet gewend aan de Luxe, zo te zien op dat plaatje.
    De buren gaan het zeker helpen.
    Ja, het leven moet verder.
    gemodereerd

  4. Wat een trieste gebeuren
    Hopelijk hebben ze een slaapplek voor de komende tijd totdat ze weer iets van de gro d krijgen


    Maak melding

  5. Dat is niet verstandig ..een pot op vuur laten staan terwijl je gaat zwemmen ai baya..sterkte aan de bewoners van de afgebrande woning ..
    gemodereerd

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.