maandag, april 12, 2021
HomeOnderwerpenJustitie en politieBrandend matras in slaapkamer; buren weten erger te voorkomen

Brandend matras in slaapkamer; buren weten erger te voorkomen

-

- Advertisement -

In een slaapkamer van deze woning aan de Debipersadweg in Suriname, is vanmorgen brand uitgebroken. De melding woningbrand kwam om 12.58u binnen en werd doorgespeeld aan de brandweerpost te Kwatta.

- Advertisement -

De Surinaamse brandweer rukte direct uit en was om 13.07 op het adres. Bij aankomst bleek het te gaan om een geheel in steen opgetrokken hoogbouw woning. In een van de kamers stond een matras in brand.

Het huis wordt bewoond door moeder, vader en vier kinderen. Ten tijde van de brand was een van de dochters thuis en aan het studeren. Ze nam plotseling een brandgeur waar en nam poolshoogte. De dochter ontdekte dat er in de slaapkamer van de moeder een matras in brand stond.

De buren alarmeerden het Command Center en met hulp van de buurtbewoners is erger kunnen voorkomen. Het bed en matras zijn volledig afgebrand. Het plafond en raam hebben schroei- en waterschade opgelopen

De woning is wel verzekerd tegen brand en ook aangesloten op het electriciteitsnetwerk. De brandweer heeft nablussingswerkzaamheden verricht. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

De politie van Leiding is bezig met het onderzoek.

- Advertisement -

2 REACTIES

  1. weer iemand met een aansteker lopen spelen?
    want een matras vliegt niet zomaar in brand
    ook brand door electrische bedrading heeft nog wel wat nodig om te gebeuren.
    verzekeringsfraude misschien?


    Maak melding

  2. Of zijn ze zo tekeer gegaan in bed, dat door de vonken de matras in brand is geraakt??

    sari tori

    Jacko
    gemodereerd

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.