zaterdag, april 20, 2024
HomeNieuws uit SurinameInzegening nieuwe SLM Boeing 737-700 in Suriname

Inzegening nieuwe SLM Boeing 737-700 in Suriname

-

Does Travel - naar Suriname

PARAMARIBO, 7 jan – De Surinaamse Luchtvaartmaatschappij heeft op zondag 6 januari 2019 door middel van een inzegening die geestelijken uit de christelijke -, hindoe- en moslimgemeenschap hebben verricht, haar jongste ‘Sabaku’ in Suriname in gebruik genomen.

Het vliegtuig, een Boeing 737-700, draagt als naam ‘District of Brokopondo’. Door deze naamgevingkoppelt de Surinaamse Luchtvaartmaatschappij (SLM) de krachtige dynamiek van dit district aan haar nieuwste aanwinst. Brokopondo is een bruisend district waarin de bewoners potentie en daadkracht hand in hand laten gaan en die vervolgens omzetten in succesvol ondernemerschap.

Met de vernoeming van het nieuwe vliegtuig geeft de SLM de richting aan die onze nationale carrier opgaat; de naam staat voor het vertrouwen dat de SLM heeft in de nabije toekomst.

PZ-TCT is de registratiecode van het tweede vliegtuig van de SLM uit de 737-700 serie. Dit toestel zal worden ingezet op de regionale routes en biedt plaats aan 120 economy class en 8 business class passagiers.

opening
Fernandes Express
Caribbean Night

12 REACTIES
  1. Suriname gefeliciteerd met uw nieuwe boing.

    Moge het een veilige en behouden vaart hebben.

    Dat is mijn bede in de naam van:
    MAMA AISA EN ANANAH FU KEDIAMA EN KEDIAMPON.(MANTRA UIT HET WINTI GELOOF )

    Ik vraag mij altijd af waarom in de multireligieuze surinaamse samenleving de WINTI RELIGIE EN DE RASTAFARIANS NOGSTEEDS WORDEN GEDISCRIMINEERD.(UITGESLOTEN,GENEGEERD )

    SURINAME BESTAAT NIET ALLEEN UIT CHRISTENEN, HINDUS EN MOSLIMS.

    DIT IS EIGENLIJK SCHANDALIG!!!

    ALS WINTIBELIJDER, WEET IK NIET OF IK MET DIT TOESTEL( city of brokopondo)ZAL VLIEGEN.

    Met Boze Groet,

    ROY KAIKUSI GROENBERG


    Maak melding
  2. @ ROY KAIKUSI GROENBERG,

    Hoeveel goden zijn er ???
    Welke was de eerste god die de fout heeft begaan om de mens te scheppen??
    Waar is de God nu die Adam en Eva heefft geschapen?? Was het de Wintie God die zo slim was ?? En welke
    God heeft de zwarte slavernij toegestaan ??Trouwens wie zegent “nauw” een dood lichaam (object) zonder
    leven ??
    Welke God kijkt toe en lacht zich rot om de vele oorlogen en onschuldige doden die vallen ??
    Straks krijgen wij een “god” in Suriname: “GADO BOUTA”. Apostels Stef Anus,Misjiekabba en Carl de Judas !!


    Maak melding
  3. nou lekker we zullen zien hoe lang het stand zal houden mensen,moeten weten en beseffen dat God alleen God is en dat alle andere afgoden zijn .God mengt zich niet met afvallige goden .en zijn eer geeft Hij aan geen andere en als er andere mensen zijn die kwaad worden mag de waarheid zal je vrij maken . ik ga er niet mee vliegen hoor


    Maak melding
  4. ” Door deze naamgevingkoppelt de Surinaamse Luchtvaartmaatschappij (SLM) de krachtige dynamiek van dit district aan haar nieuwste aanwinst. Brokopondo is een bruisend district waarin de bewoners potentie en daadkracht hand in hand laten gaan en die vervolgens omzetten in succesvol ondernemerschap.”

    Ik vraag me af er bruist in Brokopondo.
    Als Brokopondo in het nieuws kom gaat het over te hard rijden, auto’s die over kop slaan, ALCOA die Suriname letterlijk in een wurggreep en de SKalians die het milieu en het woongenot van de bewoners aldaar verzieken.

    Of heb ik soms iets gemist van het succesvolle ondernemerschap van wie dan ook???
    Ik hoor het graag.

    Ik hoop desalniettemin SLM heel veel Succes; hebben ze hard nodig.


    Maak melding
  5. Nog meer snoepreisjes voor families en vrienden en hun families en hun vrienden en hun families…
    Nobody gives a damn, gewoon door profiteren totdat de taart helemaal op is en alles is vernietigd…
    Niks aan de hand, business as usual…


    Maak melding
  6. Winti Religie wie wat hoe /hoe durft men God te vergelijken met die viese vuile afgoden vanuit de hel ,iedereen zegt dit dat maar er is maar 1 geloof de 3 enige God , God de vader ,God de Zoon ,God de Heilige Geest,.en alle andere zijn de demonen vanuit de hel want er bestaat geen ander God


    Maak melding
  7. @ Diana,
    Soso lafoe e-kirie-mi nanga a nonsens foe joe.
    Laat Hooghart je niet horen of lezen wat je schrijft !! Gelukkig dat hij niets leest wat in het Nederlands is geshreven; zijn Anna heeft hem dat verboden !!
    Dus jouw God vindt het goed dat dagelijks honderden door jouw geloofsgenoten worden gedood door
    bombardementen en zwarten geen rechten hebben in de States9worden gewoon doodgeschoten door de politie) !!!


    Maak melding
  8. Het zijn religieuze fundamentalisten die de wereld verzieken, kortom mensen die blindelings geloven en anderen hun geloof opdringen. Het is niet aan jouw om te oordelen over anders gelovigen en anders denkenden. Als je echt een christen beweert te zijn, dan doe je als Jezus en oordeel je niet en leef je een onzelfzuchtig bestaan. Maar heel veel laten zich misleiden door hun gemeentes en voorgangers want de kerk houd ook van GELD….
    Dat geldt voor elke geloofsovertuiging, je bent vrij om te geloven waar je in wilt, maar hou het aub voor uwzelf en dring uw geloof niet op aan een ander. Dat is geen evangelie, maar dwang… Geloven onder dwang of intimidatie is vals geloof, het zal en kan nooit en te nimmer leiden tot iets goeds.


    Maak melding

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

LAATSTE BERICHTEN:
TOP SITES