dinsdag, april 16, 2024
HomeNieuws uit SurinameSpoed ledenvergadering NDP na strafeis tegen Bouterse

Spoed ledenvergadering NDP na strafeis tegen Bouterse

Does Travel - naar Suriname

PARAMARIBO, 29 jun – De partij van president Bouterse, de Nationale Democratische Partij(NDP), houdt vanavond met spoed een ledenvergadering over de ontwikkelingen in het Decembermoorden proces. Dit na de eis van de openbaar aanklager, die gisteren zei dat Bouterse 20 jaar de cel in moet voor zijn betrokkenheid bij de Decembermoorden in Suriname.

“De rechtsstaat is in gevaar. Het is nu of nooit”, klinkt het in een spotje op de Facebook-pagina van NDP fractievoorzitter André Misiekaba(zie onder). Misiekaba was een van de initiatiefnemers van de Amnestiewet, die in 2012 in sneltreinvaart door het parlement werd geloodst en leidde tot vier jaar vertraging van het proces.

De oppositiepartijen in de Nationale Assemblee roepen op om de rechtsstaat te respecteren en de rechter als hoogste macht te erkennen. “We leven in een rechtsstaat en in een rechtsstaat ligt het laatste woord altijd bij de rechter”, zegt oppositieleider Chandrikapersad Santokhi.

opening
Fernandes Express
Caribbean Night

25 REACTIES
  1. Volgens mi shi ka is desie of fam. Bouterse de rechtstaat Suriname…..Hoe dom en achterlijk kan je zijn. En zo’n iemand is de fractievoorzitter van de partij….Ze hebben er geen woorden meer voor! Wat een lachertje..

Maak melding
  2. Het net sluit zich om deze moordenaar, dit zijn de laatste stuiptrekkingen, om een spoedverdadering te beleggen, waarin zeker de rechterlijke macht besproken zal worden, en buitenlandse beinvloeding zal ook wel weer aan de orde komen, maar van terugtreden zal geen sprake zijn, want zal op een gegeven moment, wanneer het moment daar is, de noodtoestand afkondigen, om zijn hachie te redden, maar goed, er zal toch op een gegeven moment een vonnis gaan komen, en dat weet deze moordenaar ook.

Maak melding
  3. Oproep aan de ndp leden, niemand is groter dan Suriname. Voortbestaan van de ndp wordt door de eis van de auditeur in gevaar gebracht. Maak u los van het gezwel Bouterse. Zet hem vandaag nog bij het grofvuil.

Maak melding
  4. Hoezo is de rechtstaat in gevaar? Omdat er gevangenisstraf dreigt voor een massamoordenaar?
    Omdat er een onwettige wet overtreden wordt?
    Iedereen is vervangbaar hoor, zelfs een president.

Maak melding
  5. Vijf en dertig jaar heeft men zijn zin gehad (vette jaren). Binnenkort beleeft men 20 jaren niet naar zijn zin (magere jaren). 35 – 20 = 15 (winst). Accepteer het.

En La Sombra Del Arbol

Maak melding
  6. Internationale wetgeving, ca mensenrechten zijn nog veel hoger en sterker dan de strafrecht/grondwet van Suriname.

ddb, misiekaba, alle dombo, paarse ka kkerlakken zullen dat maar een keer moeten gaan inzien, tenzij ze vanuit gaan dat Suriname een machtsstaat is.

ddb en gangsters kunnen in ocer, broko baka of waar met allerlei nietsnutten het volk bang maken, het buitenland maken ze niet bang met hun pikin ingi booi, ka, misie ka keba, radio man, enz.

Het tijdperk ddb en gang is zo goed als afgelopen en ze stroppelen op hun laatste benen en zullen gewoon dood neer vallen op de grond.

ddb en gangsters kunnen elk een stevige ketting van 10 meter nemen en de ene uiteinde ervan stevig en goed om hun nek binden dat het niet los laat en de andere uiteinde ervan goed en stevig om een stenen rotsblok van 100 kg vastbinden dat het niet los laat en op het hoogste punt van de Wijdenboschbrug gaan staan dat over de Surinamerivier gebouwd is om tussen 00.00 uur en 05.00 uur ( bij vloed dus) en deze steen over de brugleuning duwen en te gelijker tijd ook over de brugleuning te springen.

De misdaden die deze misdadigers (awarie domrie, enz ) van de ndp Suriname hebben aangedaan is met geen pen te beschrijven.

Wie dat niet in wil zien, billelikkers, omhoog gevallen mislukkelingen, boelers, hoeren, pooiers, drugscriminelen, wapenhandelaren, staatskas plunderaars, hoeren zonen/ dochters, enz, moeten dat maar zelf weten. Aan alles komt een eind.

Wat er nu gebeurt is een kat dat in het nauw gedreven is die rare sprongen wil maken.

Geloof het op niet, het speelkwartier is afgelopen en het varkentje/ de varkentjes zal/zullen goed gewassen, geknipt, geschoren, aangekleed worden en voorgoed veilig worden opgeborgen in Suriname, zo niet in het buitenland.

Dat poep ( lees sranan) is afgelopen.
    De wereld houdt Suriname in de gaten.

Recht En Waarheid Maken Vrij

God Zij Met Ons Suriname/rs

Maak melding
  7. De Nationale Dieven Partij … is geen partij in de ware zin des woords. Een partij heeft tenminste geregistreerde leden.
    NDP is een groep GELUKZOEKERS …. rondom een Drugsveroordeelde MOORDENAAR.

De RECHTSTAAT is in gevaar …. wat bedoelen de NDP-Abanies eigenlijk? Is de RECHTSTAAT … Master Killer Bouterse ? Is MASTER KILLER BOUTERSE … de RECHTSTAAT ?

De IDIOTEN in de Nationale Dieven Partij laten zich door Master Killer Bouterse gebruiken. Is Master Killer Bouterse zo slim of zijn de NDP – IDIOTEN … zo … vult u maar zelf in.

Master Killer Bouterse heeft n.a.v. 8 Dec. geleerd geen VUILE HANDEN te maken … gebruikt daarvoor de IDIOTEN in de ” partij ” … dan kan hij altijd zeggen: A NO MIE !!!

Maak melding
  8. als je een kerel bent, dan houdt je de eer aan je zelf en weg gaat..

want jij, je zoon, je klein zoon die hele lijn vader zoon groot vader zijn beoordeeld in de zelfde affaire ” wat coke ”’heet..

sterker nog, de Amerikanen staan al klaar, om je op te pakken..

je moet ook nog in Nederland 11 jaren kome zitten..

Maak melding
  9. Allemaal dreigementen van Misselijkba en zijn NDP.
    In elk ander land had de man 15 keer levenslang gekregen. Hij moet nog vervolgd worden voor het plegen van een coup waarmee hij Suriname in een avontuur heeft gestort. Een avontuur die slecht is geweest voor het volk van Suriname.

Ik kan mij niet voorstellen dat Misselijkba weer met het dreigement komt dat de rechtstaat in gevaar is. Ja de rechtstaat is in gevaar als jullie achter DDB blijven staan.

Ongelooflijk dat er in Suriname nog mensen rondlopen die Bouterse boven de belangen van Suriname en het volk plaatsen.

Maak melding
  10. Het is nu de tijd de DiDiBri hardhandig op te pakken!

Amerika, Frankrijk en Nederland!! maak een vuist en ga hem halen, desnoods met geweld!!!!en wat er dan ook mag gebeuren!!! pak hem op!!!!! de tijd is er nu rijp voor!!!!

Maak melding
  11. Er is een bijeenkomst..prima.Natuurlijk moeten de leden geïnformeerd worden..maar dit heeft hier niks mee te maken.Zodra er wat mis is worden de NDP leden en aanhang van stal gehaald en bewerkt middels mooie praatjes.Als alles weer koek en ei is worden ze weer opgeborgen.Mensen toch gebruik je verstand en laat je niet misbruiken.Vraag jezelf af hoe het zou zijn als hij jou kind of echtgenoot had laten vermoorden.Wat je niet wil dat u geschied doe het ook een ander niet!Laat je niet aanzetten tot rotzooi en onrust..ga rustig verder met je leven.Blijf bij je gezin ,plant je bitawierie of zet je peper plantje in de grond.Laat je niet bewerken en misleiden.

Maak melding
  12. Ik heb begrepen dat er heel weinig mensen aanwezig waren in OCER. Zelfs de kaderleden zijn wakker en beseffen dat het land achter wordt gehouden door 1 persoon.

Maak melding
  13. Ocer een 3/4 lege ruimte met nog slechts een paar geindoctrineerde, hersenloze laaggeschoolde meelopers in de paarse ganzenrij. Een hulpeloos kwakende paapse dorpspastoor Misiekaba, stoere angsthazen als Herrenberg, Abrahams, Neede en Bouterse. Het net sluit zich rond deze criminele maffia-bende. Angst regeert nu in de NDP-kliek.

Maak melding
  14. God heeft farao al Bouta daar neergezet! De farao ziet zichzelf als vertegenwoordiger van God met Misibakba als hogepriester! Het NDP volk zijn hun slaven.
    De farao gaat binnenkort een pyramide bouwen

Maak melding
  15. De ndp is in Paniek!!
    Het lachen is hun vergaan.
    Waar zijn de persoonlijke advocaten van de moordenaar?
    Waar is RobG,Damsco pannekoek, do the wrong thing en enkele anderen……

Maak melding
  16. Miss Kaba gaat nu naar wegen zoeken om baas baas te laten blijven. Ik denk dat nu het Grot van Alibaba in Zwitserland met Sesam Open U geopend zal worden en er mensen gaan worden omgekocht. Zo niet, dan zullen vissen en kaaimannen in de Surinamerivier hun fesstmaaltijd van de dag beleven, denk ik.

17. Ludje foe Abrabroki

Hij wilde altijd al een revolutie. Hij noemde die ordinaire coup van hem revolutie…wie weet gaat hij het nu krijgen van het volk…de revolutie !!!

Maak melding
  18. Kondremangs…NSDAP olv DiDiBri. …..allemaal oude fossielen met een grote smoel..vooral die vieze vuile verkrachter Neede…krongsmoel Herrenberg…hoer Sharmila …..misika…..piepkuiken hopkinson….boef en nierdonor Abrahams. …en alle andere moordenaars..veroordeelden..drugsdealers…met in hoofdrol mulodiploma bezitter DiDiBri himself…..verkapte bedreigingen uiten…zg onder de papaplu van de rechtstaat….vieze..vuile landverkrachters zijn het! Vandaag Is het Keti Koti…laat het begin zijn van het einde van die verschrikkelijke bende die Suriname gijzelt van 1980…..Gado de wi fesi mang! Not DiDiBri. ….
    TIME WILL TELL!!!
    NOBRUYA

Maak melding
  19. die hele revo symbool moet z.s.m. weg geboel dozerd worden in sme rivier..

weg met alle herinneringen aan die vuile smerige tijd perk..

alles wat deze moordenaar aangaat weg vegen , inclusief miesie – bakabana vergeet die cliff opruiër niet..

Maak melding
  20. Welke rechter die op een koude dag opstond en die nog grappig is 20 jaar heeft ge eist of is de Heer Roy Elgin een rechter of een auditeur militair wat gelijk staat aan een aanklager en er was niemand op het podium of zaal die het door had ik snap het niet meer
    Laat me

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

LAATSTE BERICHTEN: