Het is volgens de Amsterdamse zender AT5 eindelijk gelukt om een nieuw bestuur te vinden voor het Kwakoe Festival. Deze week worden Bryan Limon (vestigingsmanager UWV Zuidoost & Diemen), Astrid Elburg (zelfstandig consultant image building) en Angelo Bromet (programma coördinator No Limit/bestuurslid Salto Omroep Amsterdam/Owner @ W.O.T.S.) gepresenteerd. Zij moeten ervoor zorgen dat het festival er dit jaar ook daadwerkelijk komt.

Overigens zal het evenement waarschijnlijk geen ‘Kwakoe Festival’ meer heten meldt AT5; die naam is eigendom van de vorige organisatie.





Succes!
En toch weer alleen zij die op me lijken?
Ik kom kijken hoe goed het gaat.
Rapporteer een reactie
na dertig jaren organiseren papen nat houden nog niks geleerd..
tieste gebeuren allemaal..
Hier wordt duidelijk gedemostreerd,dat wij ook in Nederland niks hebben geleerd van die bakras..
erger dan schande..
Rapporteer een reactie
Wat een kutzooi,
Die naam moet gewoon blijven.
Dit festival ging eigenlijk meer om voetbal en daarna dansen en lekker eten.
Eigenlijk Surinaams.
Nu is het een Afrikaans festival geworden.
Er wordt niet meer gevoetbald( althans vorig jaar niet), de ruimtes zijn kleiner geworden dat lopen/ wandelen haast onmogelijk is geworden.
Verder wordt er in de wandelgangen verteld dat men entree moet betalen in het vervolg.
Wel; dag kwakoe festival of weet ik hoe je gaat heten
Rapporteer een reactie
Hehe, Eindelijk mensen gevonden die te vertrouwen zijn. jong en fris van geest.
en niet oude boekoe,s van de vorige organisatie,s.
Succes jongens.
Orga.
Rapporteer een reactie
Veel lof voor al diegenen, die er nog eens hun schouder onder willen zetten. Cultureel gemeengoed blijft bewaard.
Rapporteer een reactie