Topic: Peggy Bouterse for President.

Dat klinkt natuurlijk niet onaardig. Een vrouw met een onbevlekt verleden. Je hoort haar nauwelijks, oehoe waar ben je?

Re: Peggy Bouterse for President.

geen slecht idee een vrouw als President . 

Neus zal weer commentaar hebben want ze is de dochter van .........

3 (edited by Paraman 2013-01-01 13:33:51)

Wat Neus niet wilt is juist het beste voor Suriname. Neus is een lijkenpikkerrrrr!
-
Neus is een geweldige parameter voor de ontwikkeling van Suriname. Zolang hij blijft zeuren kun je er Zonnigsuri op drinken, dat het goed gaat in en met het land.

Net voor het einde van het jaar is er dan toch nog een verklaring gevonden voor de overvloed aan paarse postings op het WKN

http://www.nu.nl/wetenschap/2993940/kwa … yclus.html

wink  lol  lol

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

5 (edited by Paraman 2013-01-01 14:41:08)

Neus Net voor het einde van het jaar is er dan toch nog een verklaring gevonden voor de overvloed aan paarse postings op het WKN

-
Hoe kan het ook anders, "een KWAL zal het altijd blijven hebben over KWALLEN/soort zoekt soort"!

-
"Peg for Pres, neks no fout"!

Konmar, Zwijndrecht

http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a … 3334_n.jpg
Chan ? A NO KAN, laat maar gaan. Chan a no gi ala man. Chan bigin har a dang
"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

Neus wrote:

Net voor het einde van het jaar is er dan toch nog een verklaring gevonden voor de overvloed aan paarse postings op het WKN

wink  lol  lol

Dan moet je je beperken tot het lezen en posten van berichten op de waterkant.net homepage. Daar zal je een hoop gelijkgestemde huiliehuilies vinden.
Henk Molenaar, GMAP, Ray en die andere flapdrollen heten je van harte welkom.
Daar kan je ook "likes" verzamelen om je achterlijke standpunten luister bij  zetten.

Einde bericht.

Neus wrote:

wink  lol  lol

Dit zijn beelden van de gevluchte Neus. Wat een afschuwlijk mens ben jij.

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-no … e-12874184

"Among the many misdeeds of British rule in India, history will look upon the Act depriving a whole nation of arms as the blackest." - Mohandas Gandh

9 (edited by Gregje. 2013-01-02 01:53:16)

Wat is er met de paarse club gebeurd? Zo bescheiden tegenwoordig: Peg for Pres! Jullie doen volgens eigen zeggen wel niet aan heldenverering, maar van jullie als ultime gatlikkers had ik toch verwacht; Peg for Goddess of op z'n minst Peg for empress.

Zo iets belachelijks heb ik zelfs van jullie nog niet eerder gehoord, als je Bouterse een geweldige president vindt dan snap ik dat persoonlijk niet, maar ik kan wel begrijpen dat er mensen, met een laag normbesef, zijn die van zijn bravoure en wakkaman stijl kunnen houden,  maar dat jullie slechts bij het horen van de familienaam Bouterse al een orgasme krijgen, daar kan ik met mijn boerenverstand al helemaal niet bij, stelletje idioten, hebben jullie niet door dat jullie pleiten voor een dynastie van de familie Bouterse, waarom pleiten jullie er niet meteen voor dat Bouterse de Sjah van Suriname wordt, dan kun je jezelf en je nakomelingen voor minstens 2000 jaar de moeite besparen om naar de stembus te gaan.

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

Jorkafowru, jij wilt middeleeuwse toestanden en je hebt het niet eens door, jij wilt van Bouterse een keizer of een sjah maken. Ben je zo achterlijk of wat? Jij pleit toch samen met Paraman voor een soort van erfopvolging, nu ik er over nagedacht heb, dat hebben jullie al eerder gezegd, jullie vonden ook al dat Dino zijn vader mocht opvolgen als het zo ver is en nu mag zijn dochter dat ook, er is niets fout aan een vrouw als president, maar Suriname heeft duizenden vrouwen, waarom moet het volgens jullie Peggy Bouterse zijn, iemand waar jullie verder niets van afweten dan alleen maar dat ze de dochter is van Desi. En Jorkafowru, ik heb de naam van Santokhi niet genoemd, dat doe jij. Niet omdat jij in zulke kronkels denkt kun je dat zonder meer op mij projecteren. Als Bouterse het goed doet als president dan mag van mij het volk hem weer kiezen en als zijn dochter zich in de toekomst bewijst mag ze wat mij betreft ook gekozen worden als president, maar niet alleen om het feit dat ze de dochter van Desi, of hoe hij ook mag heten, is.

Jij vindt Bouterse als president geweldig, dat mag van mij, stel dat je hem zo goed gaat bestuderen dat je zijn manier van het land leiden en besturen helemaal tot in de puntjes gaat beheersen, dan mogen/moeten we in de toekomst bij voorbaat niet op Jorkafowru stemmen omdat hij niet toevallig Bouterse heet, maar op Peggy waarvan we niet eens weten of ze het met haar vader eens is of niet? Misschien schaamt dat arme kind zich voor zo'n vader, we weten het toch niet, het is misschien niet voor niets dat ze zich volgens Paraman nauwelijks laat horen of laat zien.

Brunswijk was het laatst ook met jullie eens, hij zei tenminste dat Dino na zijn vader in 2040 president van Suriname mag worden. Zijn jullie het daarmee eens? En als Brunswijk zegt dat een van zijn vele eigen zonen of dochters ook wel president mag worden na 2040, is dat dan nog steeds een goed idee?

We Came With Nothing & We Leave With Nothing.

#Gregje.

Jurk slaapt. Hij had een zware dag. Bijna 100 postings op WKN geplaatst.

Je nabestaanden herinneren je niet om je rijkdom maar om je prestaties en realisaties.
DEEDEEDBEE NÉÉ

12 (edited by Paraman 2013-01-02 08:33:23)

Gregje,

Een voorrecht van de natives? Wie zou het zeggen? Flabbers get alive!

De prijzen voor boodschappen zijn alsnog gestegen, men vergeet elke keer wat men hier aan salaris verdient en wat men moet betalen, in verhouding zijn de kosten TE hoog of het salaris IS TE laag... alles wordt uitgedrukt in USD of Euro omdat onze SRD niet stabiel is... daar zit m het grote probleem.
-
Waar niet ter wereld? Of ben je toch een vreemde in Jeruzalem?
Ik moet ook keihard neertellen Slicious.

Surilicious wrote:
Paraman wrote:

De prijzen voor boodschappen zijn alsnog gestegen, men vergeet elke keer wat men hier aan salaris verdient en wat men moet betalen, in verhouding zijn de kosten TE hoog of het salaris IS TE laag... alles wordt uitgedrukt in USD of Euro omdat onze SRD niet stabiel is... daar zit m het grote probleem.
-

Nee in andere landen ligt de verhouding beter Palaman !

-
Maak je niet druk,
De volgende president van Suriname gaat niet heten S, ook geen P, maar Jenny Geerlings-Simons.

[als je mijn naam verkeerd spelt doe ik dat gewoon terug he schat ! ) big_smile

Paraman wrote:

De volgende president van Suriname gaat niet heten S, ook geen P, maar Jenny Geerlings-Simons.

Hele goeie keus ! 100 keer beter als wat we nu hebben. Alleen moet de ndp dan wel genoeg zetels halen en dat wordt nog een "flinke uitdaging" op zn zachts gezegd. Of zijn jullie van plan weer gebruik te maken van de "speciale" diensten van Bee en Bonjaski?

Surilicious wrote:
Paraman wrote:

-

Nee in andere landen ligt de verhouding beter Palaman !
-
Niet lopen te mierennkn jo, wij weten toch van elkaar wie of WIJ bedoelen?

[als je mijn naam verkeerd spelt doe ik dat gewoon terug he schat ! ) big_smile

jorkafowru wrote:

Als van tevoren duidelijk wordt gemaakt dat Jennifer Simons presidentskandidaat wordt zal die uitdaging er wel zijn maar niet zo flink als sekrepatu wilt suggereren.
Sterker nog.
Succes gegarandeerd.

Gaat zij zich mogelijk toch beschikbaar stellen voor deze positie?

Paraman wrote:

-

Er komen honderdenduizenden mensen systematisch en chronisch elke maand enkele honderd euro;s per maand te kort. Er staan lange rijen bij de voedselbanken over heel Nederland dus waar praten we over. In NL is armoede verbloemt. Een ieder tracht gewichtig en succevol over te komen maar de waarheid is ver van wat Surilicious aangeeft in verhouding tot Suriname en andersom. De armoede in Suriname is meer ontstaan uit gemak omdat je daar kunt planten, jagen en vissen zonder tegenwerking. In NL crepeer je als je geen financiele middelen hebt om lux te leven.