Suriname forum: discussieer mee
Suriname Forum op Waterkant.Net
Discussieer mee over Suriname, Surinamers en Surinaamse zaken
Je bent niet ingelogd.
Aankondiging
#26 2008-01-31 22:39:04
- Patricia
- Master poster
- Bijdragen: 4437
Re: De drugsverslaafde Natalee Holloway en schade Arubaanse economie
Waarom geloof ik dit niet? Vreemde website... We merken het wel zondag.
Een ieder kan van alles op het net beweren...!
Mijn geweten telt, niet het oordeel van een mens.
DESIRE DELANO BOUTERSE IS PRESIDENT VAN DE REPUBLIEK SURINAME!!!
Dete hai bhagwan ko dhoka insaan ko kja choren ge (Als men zelfs in staat is te trachten om God te bedriegen, dan zullen zij de mens niet ontzien)
#27 2008-01-31 22:52:35
- ceessie
- Top poster
- Van: kwatta
- Bijdragen: 446
Ja dat is wel zo, maar kijk dan ook ff op zijn eigen website,dan is het al een stuk geloofwaardiger.
http://www.peterrdevries.nl/
#28 2008-01-31 23:18:32
- Patricia
- Master poster
Thank you Ceessie!
Dete hai bhagwan ko dhoka insaan ko kja choren ge (Als men zelfs in staat is te trachten om God te bedriegen, dan zullen zij de mens niet ontzien)
#29 2008-02-01 10:59:01
- Marjon
- Master poster
- Bijdragen: 4677
Nou! Peter R de Vries heeft het weer voor mekaar hoor. Dus toch Jori!
Als is de legen nog zo snel....
What once looked like a mountain is just a hill..from heavens point of view...Every problem is small in the eyes of Jezus!
GOD ZEGENE de President van de Republiek Suriname
#30 2008-02-01 11:09:05
- Cinny
- Master poster

- Van: uit Den Haag nóg..
- Bijdragen: 14107
Marjon schreef:
Als is de legen nog zo snel....
MARJON ZO'N MOOIE ZIN HAD JE WEL EVEN MOGEN VERBETEREN HOOR....
Al is de LEUGEN nog zó snel de waarheid achterhaalt het wel......
Ja die R.de Vries is een topper hoor !!!!!
Zondag zitten er 16 miljoen aan de buis gekluisterd...
Laatst bewerkt door Cinny (2008-02-01 11:09:29)
#31 2008-02-01 12:14:10
- Zazou
- Uitgesloten

- Bijdragen: 732
Meer dan 16 miljoen als ik de Amerikanen mag geloven!!!
En, de Antillen ook.
St. Maarten, Bonaire -> Zazou, opnemen hoor. Nee hoor. Hoeft niet meer. We krijgen het live hier!
Volgensmij is Peter R de Vries nu gelijk Biljonair!!!!
Laatst bewerkt door Zazou (2008-02-01 12:14:34)
#32 2008-02-01 12:18:03
- Cinny
- Master poster

Zazou schreef:
Meer dan 16 miljoen als ik de Amerikanen mag geloven!!!
En, de Antillen ook.
St. Maarten, Bonaire -> Zazou, opnemen hoor. Nee hoor. Hoeft niet meer. We krijgen het live hier!
Volgensmij is Peter R de Vries nu gelijk Biljonair!!!!
ja die 16 bedoelde ik alleen al Ned....ie sabie, ik vind die Peter echt een wereldventje......HIJ IS GOED !!!!!
#33 2008-02-01 12:32:28
- Zazou
- Uitgesloten

Ik vind hem soms vreselijk irritant overkomen!
Ben benieuwd hoe het zit met die tori van die man die zijn vader had vermoord (oud-directeur van CIS?)?
#34 2008-02-01 12:45:15
- Cinny
- Master poster

Zazou schreef:
Ben benieuwd hoe het zit met die tori van die man die zijn vader had vermoord (oud-directeur van CIS?)?
Ja maar hij mag irri doen, want de zaken die hij oplost waren ook ZWAAR IRRITANT en das nog zachtjes uitgedrukt !!!!!
Ben altijd benieuwd naar alle zaken die hij oppakt en nóg oplost óók.
Laatst bewerkt door Cinny (2008-02-01 12:45:49)
#35 2008-02-01 12:49:19
- Realsu
- Super poster

- Bijdragen: 539
Zazou,
Je hebt gelijk dat hij soms irri overkomt. Maarja, het hoort nu bij zijn image en vak.
Hij is wel goed.
Soms denk ik wel eens dat het gevaarlijk kan zijn als je kostye wat het kost een zaak op wilt lossen. Je bent niet objectief meer en dan vooral als ene Joran je nog gaat irriteren ook.
Maar ja, als mijn kind weg was zou ik het goed vinden als alles maar dan ook alles uit de kast wordt gehaald om de zaak op te lossen.
Hoewel ik de moeder van Natalee absoluut niet kan verdragen en al helemaal niet toen bekend werd hoe ze over 'niet blankes' dacht en sprak.
Heb wel gehoord dat De Vries een dood en doodeerlijke kerel is.
Wees dapper
en
vol goede moed
#36 2008-02-01 14:57:56
- ossi
- Master poster
- Bijdragen: 1838
De zaak Holloway wordt pas juridisch interessant als het OM van Aruba een proces daartoe instelt.
Een buitengerechtelijke bekentenis - zoals thans wordt beweerd - zal,voor een veroordeling,ook rechtsgeldig stand moeten houden.
#37 2008-02-01 16:35:05
- Marjon
- Master poster
Advocaat: 'Joran niet bezorgd'
Gepubliceerd: 1 februari 2008 11:49 | Gewijzigd: 1 februari 2008 16:14
ANP
New York, 1 feb. Joran van der Sloot heeft niets te vrezen van de onthullingen die misdaadverslaggever Peter R. de Vries zondag in zijn programma zal doen over de zaak-Natalee Holloway. Dat stelde zijn Amerikaanse advocaat Joe Tacopina in een uitzending van de Amerikaanse nieuwszender Fox News van gisteravond.Nieuws - 'Zaak-Holloway opgelost'
,,Ik heb met Joran gesproken. Ik heb met zijn ouders gesproken. Zij hebben met de Arubaanse hoofdofficier Hans Mos gesproken. Er bestaat geen bezorgdheid dat dit zal leiden tot een revelatie waarin Joran van der Sloot als schuldige wordt aangewezen'', aldus de jurist in het programma On the Wire. ,,Het vertrouwen wankelt niet.''
Tacopina veegde hoofdofficier Mos de mantel uit wegens diens uitlatingen over nieuw materiaal in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener. ,,Ik denk dat de aanklager op Aruba zich meer moet concentreren op het doen van onderzoek in plaats van deze belachelijke perscommuniqués uit te geven'', zei de jurist.
De aanklager heeft volgens Tacopina de banden meer dan een week gehad en is er nog steeds niet zeker van of ze wel voor een doorbraak in zaak zorgen. ,,De reden waarom hij vandaag met een persverklaring is gekomen, was omdat De Vries op zijn website heeft gezegd dat de banden in zijn show zouden komen'', stelde de advocaat.
Hoewel de raadsman de banden van Peter R. de Vries naar eigen zeggen niet heeft gezien of gehoord, is hij ervan overtuigd dat ze niet schadelijk zijn voor zijn cliënt. ,,Er is niets dat uit de uitzending van zondag kan komen dat mij, mijn onderzoekers of iedereen die ook maar enige kennis heeft van de zaak, ervan kan overtuigen dat Joran iets met Natalee's verdwijning heeft te maken.''
Media in de Verenigde Staten hebben ruime aandacht besteed aan de Nederlandse misdaadverslaggever Peter R. de Vries die gisteren bekendmaakte het mysterie rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway op Aruba te hebben opgelost.
De SBS6-uitzending van Peter R. de Vries over de verdwijning van Natalee Holloway is verkocht aan het Amerikaanse tv-station ABC. Dat meldde een woordvoerder van tv-producent Endemol vrijdag. Hoeveel geld de Amerikanen hebben betaald voor de twee uur durende reportage maakt Endemol niet bekend. Maandag zendt ABC de reportage 'coast to coast' uit.
NRC Handelsblad
-------------------
Ach dus allemaal storm in een glas water...
What once looked like a mountain is just a hill..from heavens point of view...Every problem is small in the eyes of Jezus!
#38 2008-02-01 16:43:31
- D.J. Oeka
- Master poster

- Van: Groeten uit ajumakondre
- Bijdragen: 1339
Volgens mij jaft die advocaat.
Disipla, se-boeboe
Se boe mwen, Se boe boe!
#39 2008-02-01 20:03:51
- Zazou
- Uitgesloten

Wist Joran dat Peter R de Vries samen met zijn vriend aan het filmen was?
Dat hij juist daarom de zgn bekentenis heeft gedaan?
Om iedereen voor de gek te houden of nog gekker te maken!
Zou dat verklaren waarom hij zo faja was op de Vries en hem een lekker wijntje heeft aangeboden?
Anderzijds, als Joran van niks wist (over de verborgen cams) dan is hij echt een dommie om sowieso iets over Holl o Way te zeggen, tegen wie dan ook!
Maar, tot nu toe lijken zij de slimsten te zijn.
En, dat beste mensen kunnen de Amerikanen niet verkroppen.
ABC heeft de rechten opgekocht. 40 mlijoen US Dalla????
Heel erg belangrijk voor de verdediging.
Het filmen was dus voor de arrestatie eind vorig jaar. Klopt dat? Wist het Openbaar Ministerie voor/ tijdens de arrestatie van Joran in Nijmegen over deze undercover operatie?
Want dan mag het niet gebruikt worden!!!!
Laatst bewerkt door Zazou (2008-02-01 20:06:59)
#40 2008-02-01 22:11:50
- Patricia
- Master poster
Zazou schreef:
Je kent vast de serie Colombo, die was pas irritant! ![]()
#41 2008-02-01 22:59:27
- Zazou
- Uitgesloten

Hahahaha.
Die Amerikanen lekken!!!!
Joran heeft Holl a Way gepaald. Toen is ze gestorven. Joran heeft een vriendje gebeld. Niet de Surinaamse broers.
Dat vriendje is met een bootje de zee opgeroeid en heeft Holl a Way aan de haaien gevoerd.
Volgensmij heeft 1 van die NOVA-getuigen dit ding ook gezegd over die 15 van 8121982.
Dat ze de zee zouden opgaan!
De zeeeeeeee, o zo gemeen
Een snik en een traan
Wat ben je toch een lekker visje!
#42 2008-02-02 11:26:33
- ossi
- Master poster
Met de PUBLIEKE opinie dient de rechter rekening te houden indien de uitspraak - zoals in het geval van de decembermoorden - tot sociale onrust kan leiden
In de Holloway-zaak zal de Arubaanse bevolking na kennisneming van een eventuele uitspraak, echter onbewogen overgaan tot de orde van de dag.
Laatst bewerkt door ossi (2008-02-02 12:57:58)
#43 2008-02-02 21:57:34
- Marjon
- Master poster
OM Aruba: geen aanhouding Van der Sloot
Gepubliceerd: 2 februari 2008 19:47 | Gewijzigd: 2 februari 2008 21:56
Door een onzer redacteuren
Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vandaag gezegd.
Volgens de advocaat van de familie Holloway blijkt uit het filmmateriaal waarover misdaadverslaggever Peter R. de Vries beschikt dat Joran van der Sloot betrokken is geweest bij de verdwijning van het lichaam van Natalee Holloway. De Amerikaanse scholiere zou na een vrijpartij met Van der Sloot op het strand onwel geworden zijn. . Dit materiaal is met een verborgen camera opgenomen.
Van der Sloot zou in paniek een vriend hebben gebeld. Deze vriend, die nog niet eerder in beeld was bij justitie, zou het meisje vervolgens vanaf een boot in zee hebben gedumpt.
Het Openbaar Ministerie op Aruba heeft bevestigd dat het beeldmateriaal van De Vries „essentiële informatie” bevat die tijdens het onderzoek naar de verdwijning van Holloway ontbrak. Dat is aanleiding geweest om het onlangs gesloten onderzoek naar de verdwijning van Holloway te heropenen.De Vries doet geen mededelingen over de inhoud van zijn programma dat zondagavond wordt uitgezonden.
Joran: 'Dom van me'
Joran van der Sloot liet in een telefonische reactie bij tv-programma Pauw & Witteman weten dat hij inderdaad de bewuste bekentenis heeft gedaan, maar dat wat hij zijn vriend vertelde niet klopt. "Ik vertelde hem wat hij wilde horen. Dat was dom, ongelooflijk dom van me. Ik ben gewoon getruct." Van der Sloot zei niet te verwachten dat hij naar aanleiding van de bekentenis gearresteerd wordt.
De Amerikaanse advocaat van Van der Sloot verklaarde tegen persbureau ANP dat zijn cliënt zich geen zorgen hoeft te maken over de onthulling van De Vries. Raadsman Joe Tacopina: „Ik heb met Joran gesproken. Ik heb met zijn ouders gesproken. Zij hebben met de Arubaanse hoofdofficier gesproken. Er bestaat geen bezorgdheid dat dit zal leiden tot een onthulling waarin Joran als schuldige wordt aangewezen.”
Van der Sloot werd donderdagavond nog gesignaleerd in een discotheek in Arnhem waar hij inmiddels studeert. Het is niet duidelijk of Van der Sloot opnieuw als verdachte is aangemerkt.
De aankondiging van De Vries dat hij de verdwijning van Holloway heeft opgelost, krijgt in Amerika veel aandacht. De Amerikaanse zender ABC heeft de rechten van gekocht en zal het programma van De Vries maandag uitzenden.
-------
Ja..zo kan ik het ook..nadat alles bekend is gaat Joran vertellen dat hij eigenlijk opzettelijk iets verkeerds heeft verteld..jajaja..
Hij is gewoon een leugenaar, dat blijkt nu...dus je kan van niets wat hij verkondigd iets geloven.
De Vries kisi eng schoon ja!
#44 2008-02-03 00:47:07
- Cinny
- Master poster

Marjon schreef:
Ja..zo kan ik het ook..nadat alles bekend is gaat Joran vertellen dat hij eigenlijk opzettelijk iets verkeerds heeft verteld..jajaja..
Hij is gewoon een leugenaar, dat blijkt nu...dus je kan van niets wat hij verkondigd iets geloven.
De Vries kisi eng schoon ja!
Echt hé !!!! Ik kan niet wachten tot 'vanavond'..... benieuwd...mmmmm
#45 2008-02-03 00:54:59
- Zazou
- Uitgesloten

Bananenchips erbij. Cassave met echte Javaanse pindasaus. Cola, Fernandes en Tequila!
#46 2008-02-03 00:56:41
...Die zogenaamde "vriend" van Joran, de Arubaanse jongen, weet precies de "" plek "" waar de haaien bij elkaar komen 'snachts.
Daar dumpte die "vriendje" het ontzielde lichaam. Is het zo gegaan ???
Die "vriendje" moet ckr hierop positief antwoord geven wáár het ontzielde lichaam in Zee gedumpt is.
Gevaarlijke praat van mij, maar ja, niemand waagt het enige toelichting te geven, dus doe ik dat dan maar.
Men kan het juridisch zo lang zo kort maken, dat g.o.h. hiero en in de kranten lossen nix-nada op.
Natalie kan niet méér gevonden worden, het is al te lang weg, dus verteerd in de vissen. Zullen die mensen die haaien consumeren mischien wel weten??? Of hiervan dromen krijgen ???? Ook "natte" dromen ?????
Vriendelijke Groeten,............
........... S A B I D I R I E ...
#47 2008-02-03 01:06:32
- Zazou
- Uitgesloten

Waarschijnlijk is Peter R de Vries ook nog strafbaar. Met een geheime camera in de privé-sfeer filmen is ontoelaatbaar. Vooral hoe Peter R de Vries geen rechterlijk bevel heeft/ had!
Als die getuige (vriend) ook maar iets te maken heeft gehad met Justitie of met een agent dan is van der Sloot helemaal veilig!
Als iedere burger bewijs heeft van een misdrijf dan ben je verplicht dit aan Justitie te overhandigen!
Waarom de Vries dan niet??????
Laatst bewerkt door Zazou (2008-02-03 08:55:40)
#48 2008-02-03 09:37:23
...Zazou, dat heeft ie wel gedaan aan de direktie van de OM van Aruba.
Eén of ander "van de Wall" of zoiets... genaamd.
Vriendelijke Groeten,...........
........... S A B I D I R I E ...
#49 2008-02-03 12:01:39
- Cinny
- Master poster

Zazou schreef:
Als iedere burger bewijs heeft van een misdrijf dan ben je verplicht dit aan Justitie te overhandigen!
Waarom de Vries dan niet??????
Ja zo is dat !!!!!
baja ik ben benieuwd vanavond..... o ja en ook al zou Peter ernaast zitten dan nog is die Joran een lullo, had hij maar niet moeten liegen en ''biggi'' spelen.....Peter heeft gelijk, ''wat voor indruk had die gozer nou willen maken met zo'n verhaal'' Doe Joran vind het nu zó dóm van zich zelf, dit valt niet meer onder dom hoor, doordacht liegen en iemand in de maling nemen of je bent gewoon WÉL schuldig....
Meest recent geregistreerde gebruiker: Peter R
![]()
![]()
Laatst bewerkt door Cinny (2008-02-03 12:27:05)
#50 2008-02-03 13:58:06
- ossi
- Master poster
PRELUDE
In zijn voorspel tot de TV uitzending van hedenavond heeft Peter R.de Vries gezegd ;
- dat hij over voldoende bewijs beschikt voor het OM om Joran van der Sloot te vervolgen;
- dat hij geen rapporteringsplicht heeft aan het OM.
Dat zo zijnde,waar is hij dan op uit.De hond het vlees vóór te houden ?
Laatst bewerkt door ossi (2008-02-03 14:04:19)